• Login

  • Shopping cart (0): 0kr

Ticking Stripes

  • HEM
  • OM OSS
  • WEBSHOP
  • PRESS
  • KONTAKT
  • Återförsäljare
  • HEM
  • OM OSS
  • WEBSHOP
  • PRESS
  • KONTAKT
  • Återförsäljare

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till transportören/utlämningsstället och göra en skadeanmälan. Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa till. Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (paket ca 1 mån., brev 14 dgr), så faktureras du för transportkostnad tur och retur samt administrativa avgifter till en summa om 150 sek. Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.

ÅNGERRÄTT/REKLAMATION

Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda varor utan att ange någon anledning. En förutsättning för detta är att varan är i samma skick som den var då den skickades från oss. Önskan om återköp ska meddelas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits (gäller ej vid specialbeställda varor). Vid återköp skickas ett mail till kundservice@tickingstripes.se där du uppger ditt ordernummer samt den/de varor som ska returneras. Därefter skickar du tillbaka varorna och du betalar själv returfrakten. Vi hjälper även gärna till med tips om andra produkter som kan passa dig bättre.

Frakt för varor som ersätter reklamationer är alltid kostnadsfri. För återbetalning – ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.

BETALNINGSALTERNATIV

– Klarna Checkout

Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken.

Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ.

PERSONUPPGIFTSLAGEN

Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

SMS-UTSKICK

Det mobiltelefonnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering av leverans eller övrig kommunikation som rör din order.

TVIST

Eventuella tvister löses i första hand i diskussion med vår kundtjänst. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer och hänvisar i övrigt till Europeiska kommissionens verktyg för tvistlösning på nätet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

LUXURY SHIPPING 89 kr

hammamas

FÖLJ OSS PÅ INSTAGRAM

Instagram returnerade inte en 200.

Följ oss gärna

TICKING PÅ PINTEREST